Friday, February 14, 2014

Set Kawal Kolestrol / Darah Tinggi Shaklee

Amalan hidup yang kurang sihat, kurang bersenam, makan tanpa kawalan dan lanjut usia merupakan salah satu punca kepada penyakit pada masa kini.

Menurut kajian WHO, penderita hipertensi atau Darah Tinggi meningkat secara berterusan pada setiap tahun. Dijangkakan pada tahun 2025, sebanyak 29% warga dunia akan mengidap penyakit ini.

Wah...menakutkan pula kan... ok..cukup untuk fakta. Sekarang mesti ada persoalan kalau dah mengidap darah tinggi ada ubat ka? Mistila ada..ubat dari hospital..hehehe.. Sebenarnya, suplemen juga turut boleh membantu pesakit darah tinggi tau. Orang kata, kalau dah start makan ubat hospital, dah tak boleh stop dah.. No..no..no.. sebenarnya boleh..

Tahu kah anda...ubat hospital adalah berasaskan bahan kimia..Terdapat banyak kesan jangka panjang seperti merosakkan buah pinggang sebab kena proses banyak sangat bahan kimia.. Oleh itu, kenapa tidak berubah kepada suplemen Shaklee yang dibuat 100% dari bahan semulajadi dan dijamin selamat..kan..kan..kan..

Testimoni : My dad pernah kena minor strok..dan sememangnya bergantung sepenuhnya ubat dari hospital.  So sejak saya mengenali suplemen Shaklee, saya bagi set Darah Tinggi /Kawal Kolestrol...Dan secara perlahan-lahan kami kurangkan dos ubat hospital. Dan sekarang my dad semakin sihat dan cergas..Thanks Shaklee

Berikut adalah set Darah Tinggi /Kawal Kolestrol


1. Lecithin
- Berfungsi untuk memecahkan lemak serta mencairkan lemak terumata kolestrol.
- Menurunkan total serum kolestrol dan meningkatkan kolestrol baik (HDL)
- Membantu mengawal paras Trigycerides

2. Garlic Complex
- Membantu mengurangkan kolestrol
- Mengurangkan tekanan darah tinggi
- Melambatkan proses penuaan

3. Omega Guard
- Mencegah strok, DHA dan EPA
- Membantu melincirkan saluran darah
- Membantu mengekalkan tekanan darah normal
- Merendahkan kolestrol


Semoga kita semakin sihat sepanjang masa..Amin..

Avilla Evelina
Call/Whatsapp : 0105347375
Email : bbroyalty@gmail.com

COD: Tuaran, Tamparuli, Menggatal, Inanam, Sepanggar, Kota Kinabalu, Penampang

No comments:

Post a Comment