Friday, December 5, 2014

Sakitnya Gastrik!!

Jangan pandang ringan gastrik yang melanda. Ia boleh mengakibatkan ulser perut dan membawa maut sekiranya tidak dicegah dari awal.


Jadual pengambilan makanan yang tidak teratur mengakibatkan perut sentiasa mengeluarkan asid hidroklorik yang berperanan untuk membantu proses pencernaan. Apabila perut kosong dan asid ini dirembeskan, akibatnya dinding perut terhakis dan menyebabkan ketidakselesaan dan sakit. Sekiranya hal ini berterusan ia boleh mengakibatkan ulser perut.

Ketidakselesaan pada perut mampu ditangani dengan produk yang mengandungk pudina. Pudina mempunyai kesan penenang dan dapat membantu dalam penghadaman. Pudina boleh memberikan rasa sejuk dan menyegarkan pada perut kita.

Gastrik yang melanda adakalanya menyebabkan kembung perut. Halia merupakan salah satu penawar kepada kembung perut dan melegakan ketidakselesaan perut. Satu kajian di United Kingdom menunjukkan bahawa halia menghalang muntah selepas pembedahan pesakit wanita. Selain itu, pokok adas (fennal) turut boleh membantu menghilangkan kembung perut.

Produk yang mengandungi protin turut perlu diambil oleh pengidap gastrik. Protin dapat membantu memulihkan sel-sel dalam perut yang terhakis oleh asid hidroklorik semasa proses pencernaan. Ia juga dapat memelihara membran mukosa perut dan usus.

Kami menawarkan produk untuk melegakan dan mengawal sakit gastrik yang melanda. Produk ini jauh lebih selamat berbanding rawatan lain yang berasaskan dadah dan bahan sintetik.

Set Gastrik kami adalah seperti berikut:
1. Set Premium ~ RM866
2. Set Medium ~ RM456
3. Set Bajet ~ RM291

Setiap set boleh bertahan selama 2 hingga 3 bulan.

Untuk rujukan dan tempahan boleh hubungi saya di talian 010-5347375.

No comments:

Post a Comment