Saturday, December 13, 2014

Vitamin E Mampu Meningkatkan Kualiti Sperma

Pernah dengar Vitamin E? Macam jarang kita dengar kan..

Vitamin E merupakan vitamin yang boleh meningkatkan kualiti air main dan mempunyai kesan bermanfaat dan perlindungan, terutamanya pada motilitas sperma.

Menurut kajian yang melibatkan 690 lelaki tidak subur dengan Idiopathic asthenoteratospermia yang menerima tambahan harian Selenium (200μg) dalam kombinasi dengan vitamin E (400 unit) untuk sekurang-kurangnya 100 hari,

~11% mendapat kehamilan spontan,
~52% mempunyai mutu sperma yang lebih baik,
~33% tidak memberikan sebarang respon.

Dalam buku "Prescription For Longevity" yang ditulis oleh Dr. James Scala terdapat diskusi mengenai keselamatan vitamin E dengan terperinci. Secara global, terdapat lebih dari 1000 laporan perubatan berkenaan keberkesanan dan keselamatan vitamin E. Kajian bertahun-tahun oleh University Harvard ke atas kedua-dua lelaki dan wanita membuktikan vitamin E mampu mengurangkan risiko penyakit jantung hampir 41% dan strok dengan 33%. Kajian juga membuat kesimpulan dos selamat adalah 3,200IU.

Adalah disarankan untuk mengambil 800IU vitamin E setiap hari agar dapat mengekalkan kesihatan jantung.

Pada tahun 1924, kajian mendapati bahawa vitamin E mampu memulihkan kemampuan reproduktif. Lelaki yang mengambil 600IU-800IU vitamin E setiap hari mampu meningkatkan kiraan sperma mereka. Selain itu, ia juga mampu meningkatkan kelestarian seksual dan tenaga dengan menbekalkan oksigen yang lebih.

Vitamin E adalah bersifat anti-penuaan, anti oksida yang kuat untuk melawan kanser, mampu meningkatkan keanjalan salur darah, memperbaiki kitaran haid, memperbaiki arthritis dan menghalang keguguran.

Vitamin E juga mampu memperbaiki parut, menghilangkan parut pada muka dan menganjalkan semula kulit. Pengambilan satu kapsul setiap hari  secara berterusan terbukti berkesan menghilangkan parut pada muka akibat jerawat dan jeragat.

Produk kami diperbuat dari minyak soya dan minyak biji gandum yang kaya dengan vitamin E. Ia adalah vitamin E paling lengkap di pasaran. Ia juga mengandungi 10mg selenium semulajadi yang mampu membantu tubuh kita menyerap vitamin E dan memelihara membran sel-sel, sel darah merah dan tisu-tisu otot.

Satu kapsul produk kami mengandungi 400IU vitamin E dan 10mg selenium.

400IU adalah bersamaan dengan pengambilan 1kg biji gandum, 500ml minyak safflower, 8kg bayam dan 500g badan.

Produk vitamin E kami sesuai untuk sesiapa sahaja yang mementingkan kesihatan sperma dan wajah yang anjal serta mahu mengurangkan parut akibat jerawat.

Untuk pertanyaan produk dan konsultasi percuma dan mengetahui bagaimana untuk mendapatkan produk kami dengan harga diskaun boleh hubungi saya ya..

Salam Ceria,
Evelina Avilla
010-534 7375

FB: Avilla Eve

No comments:

Post a Comment