Wednesday, November 26, 2014

Suplemen Sendi



Advanced Joint Health (AJHT) Shaklee merupakan antara suplemen yang paling popular dalam meringankan sakit sendi. Mengikut ujian klinikal, AJHT mampu meningkatkan keselesaan sendi 28% lebih pantas daridapa jenama yang lain.

Jom kita sama-sama kaji AJHT


Kandungan

Ekstrak Boswellia
Eksktrak Boswellia diperolehi daripada resin pokok Boswellia serrata. Ia mengandungi asid boswellik yang menghalang leukotrien. Leukotrien merupakan sejenis bahan kimia yang dihasilkan oleh tubuh yang menyerang tisu sendi sehingga mengakibatkan ketidakselesaan pada sendi-sendi. Asid boswellik turun berfungsi sebagai anti-radang semulajadi



Glukosamin
Glukosamin pada AJHT diperolehi daripada ekstrak jagung. Estrak jagung membekalkan satu sumber yang pekat pada glukosamina. Glukosamin merupakan sejenis gula amino yang berfungsi sebagai blok utama pembinaan komponen struktur rawan dan cecair di antara tulang untuk membekalkan pelinciran. Cecair pada rawan ini turut dikenali sebagai cecair sinovial. Selain itu, glukosamin turut berfungsi untuk meningkatkan sokongan kusyen sendi dan pemeliharaan tulang rawan.

Vitamin C
AJHT membekalkan 100% nilai harian pada tubuh badan, It diperlukan bagi mensintesis kolagen. Kolagen merupakan salah satu komponen pada tulang rawan dan tisu-tisu penghubung di dalam tubuh kita.

Zink, Kumprum dan Mangan
Mineral surih ini diperlukan untuk membina tisu penghubung.


Siapa perlukan AJHT

Semua orang perlukan AJHT tidak kira lelaki dewasa ataupun wanita yang ingin mengekalkan kesihatan sendi, yang aktif, yang lasak dan yang mempunyai pekerjaan yang memerlukan pergerakan yang banyak. Hal ini termasuklah ibu bapa kita yang mengalami penyusutan tulang. Ingat, semakin umur meningkat, semakin tinggi penyusutan tulang kita.


Kebaikan dan keistimewaan AJHT Shaklee

  • 100% berasaskan sayur-sayuran. Sangat sesuai untuk mereka yang merupakan vegetarian
  • Kaplet mudah ditelan
  • Bebas gluten
  • Tiada perasa tiruan, pemanis atau pengawet
  • AHJT 100% bebas kondroitin bagi penyerapan ekstrak jagung yang lebih baik. Penyelidikan terbaru menunjukkan bahawa sulfat kondoitin boleh mengganggu ekstrak jagung dan glukosamina.
  • Menyokong keselesaan sendi
  • Memelihara tisu penyambung yang sihat
  • Menghalang pembentukan bahan kimia yang merosakkkan tulang rawan
  • melancarkan pergerakan harian
  • menyokong keselesaan sendi


Untuk tempahan, konsultasi percuma dan untuk mengetahui bagaimana mendapatkan produk Shaklee pada harga diskaun boleh lah menghubungi saya.


FB: Avilla Evelina
Call/Whatsapp: 010-5347375
email: bbroyalty@gmail.com

COD: Tamparuli, Tuaran, Kota Kinabalu dan Penampang

Penghantaran menggunakan pos untuk seluruh Malaysia dan luar negara

No comments:

Post a Comment