Saturday, November 29, 2014

Suplemen Bakar Lemak





Lecithin ~ antara produk yang paling HOT dalam Shaklee. Kenapa? Sebab Lecithin ni mampu milik pendek kata murah dan mempunyai fungsi yang sangat disukai ramai..iaitu memecahkan lemak..

Lecithin merupakan pengemulsi semulajadi yang bertindak dengan cara melekat pada lemak dalam darah menyebabkan lemak tersebut 'terapung'. Hal ini boleh mencegah lemak dari melekat pada dinding membran darah kita.




Lecithin Shaklee diekstrak dari kacang soya organik bukan-GMO. Setiap kapsul mengandungi 520mg  Lecithin soya termasuk kolina dan inositol. Tubuh badan kita tidak menghasilkan Lecithin tetapi Lecithin sangat penting untuk tubuh badan kita.





Mengurangkan sembelit
Lecithin adalah pelembut najis yang berkesan. Ia mampu melembabkan usus dan meleraikan toksik di dalam usus


Memperbaiki prostat bagi lelaki
Kajian membuktikan masalah prostat dan urethra lelaki dapat diperbaiki dengan pengambilan kuantiti Lecithin yang banyak. Walaubagaimanapun harus mengikut dos harian.


Pemecah lemak, Kolesterol & Pelansingan
Lecithin bertindak sebagai "pembersih" salur darah. Pengambilan Lecithin juga dapat membantu mengemulsi dan metabolisma lemak, kolesterol dan trigliserid di dalam tubuh.
Lecithin turut menghalang obesiti dengan mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang seimbang.


Meningkatkan Daya Ingatan & Mengurangkan Stress
Kandungan kolina di dalam Lecithin membantu membentuk penghantar untuk saraf kranial yang mempertingkatkan kuasa pembelajaran, memperbaiki daya ingatan, menghalang Alzheimer dan meringankan stress. Wanita hamil harus mengambil Lecithin yang mencukupi untuk pembesaran janin yang sihat




Membantu Penyerapan Vitamin A, D, E & K
Lecithin membantu tubuh menyerap vitamin yang larut lemak dengan lebih baik


Mengurangkan darah tinggi
Memperbaiki tekanan darah tinggi dengan menghalang asrterioklerosis dan menggalakkan peredaran darah.


Melindungi hati & menghalang batu karang
Menghalang enapan lemak di hati dan juga membantu memulihkan kesihatan hati.
90% dari batu karang terjadi dari kolesterol, Lecithin mengemulsi kolesterol berlebihan untuk menyekat kejadian batu karang.


Mencantikkan otot & kulit
Membentuk membran sel, melembapkan dan menghaluskan kulit untuk kulit cantik. Mengaktifkan metabolisma sel dan melambatkan penuaan.

Selain itu, Lecithin juga boleh membantu masalah insomnia, mencegah alergik, mencegah simpton menopous dan PMS, membantu melincirkan sendi-sendi dan dapat melindungi sel darah merah kita daripada diserang virus atau bakteria




Sekiranyanya anda ingin menurunkan berat badan, Lecithin adalah salah satu daripada produk pelansingan Shaklee yang paling laris.

Produk Shaklee adalah berasaskan bahan organik, mesra alam dan sentiasa berkesan

Untuk tempahan, konsultasi percuma dan mengetahui bagaimana mendapatkan produk Shaklee dengan harga diskaun.


Ikhlas,
Evelina Avilla
FB: Avilla Evelina
Call/Whatsapp: 010-5347375

No comments:

Post a Comment